Preskoči na glavno vsebino
Drava Bike

Gradimo za vas

Projekt izgradnje nove Dravske kolesarske poti

Projekt nove DKP predvideva ureditev kolesarjem prijazne kolesarske poti, ki je v čim večji meri umeščena v bližino reke Drave. Projekt predvideva izkoristek vseh 25 kilometrov že zgrajenih kolesarskih poti, v 64 kilometrih poteka po preurejenih poljskih, gozdnih in servisnih poteh, v 40 kilometrih je načrtovana kot novogradnja in na le 23 kilometrih je Dravska kolesarska pot predvidna po manj obremenjenih lokalnih cestah. Skupna dolžina kolesarske poti je cca. 150 km. Ocena izgradnje kolesarske poti je 30 milijonov evrov.

Končna trasa nove Dravske kolesarske poti bo lahko v posamezni delih drugačna kot jo prikazuje video prelet.

V letu 2020 je DRSI (Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo) izdelala projektno dokumentacijo na 11 odsekih, v skupni dolžini skoraj 100 km. V letu 2021 se načrtuje priprava dokumentacije na najbolj zahtevnem odseku v občini Lovrenc na Pohorju in Ormožu. Od leta 2018 se je pričelo z gradnjo novih odsekov Dravske kolesarske poti v občinah Muta, Radlje ob Dravi, Maribor in Ruše (skupna dolžina cca. 10 km). Novi odseki so bili vzpostavljeni tudi v občini Selnica ob Dravi, Ptuj in Središče ob Dravi (skupna dolžina cca. 15 km).

Občine Maribor, Miklavž na Dravskem polju, Starše, Hajdina in Ptuj so v letu 2018 za kolesarje uredile cca. 20 km novih poti v makadamu ob reki Dravi, DRSI pa je zagotovila označitve na Dravski kolesarski poti novi etapi med Mariborom in Ptujem v dolžini 30 km. Do konca kolesarske sezone 2020 načrtujemo postavitev novih informacijskih tabel ob kolesarski poti in postavitev novih počivališč za kolesarje, ki bodo imele enako celostno podobo ob celotni kolesarski poti.

Skupaj je bilo v zadnjih 4 letih na novo urejenih in označenih več kot 60 km Dravske kolesarske poti v Sloveniji. Načrtovano je, da bi vsako leto DRSI v sodelovanju z občinami uredile nadaljnjih cca. 10 km novih odsekov kolesarskih poti.

Med prioritetnimi odseki je odsek Podvelka–Fala, ki je trenutno za kolesarje najbolj zahteven. Dravska kolesarska pot kot ločena kolesarska pot dokončana predvidoma do leta 2025.

Kolesarska počivališča in informacijske table

Drava Bike


Z razvojem ideje o novi Dravski kolesarski poti, se je razvila tudi nova grafična podoba Dravske kolesarske poti ter zastavil celosten razvoj produkta in izgradnja nove kolesarske infrastrukture. Grafična podoba Dravske kolesarske poti v Sloveniji in na Hrvaškem bazira na logotipu »DravaBike«. Na podlagi tega smo razvili tudi nov koncept počivališč za kolesarje, ki na ključnih mestih izpostavlja ta logotip. Smernice za opremo in postavitev nam tako omogočajo, da sledimo zastavljenemu konceptu.

Koncept počivališča je, da je namenjen relaksaciji, počitku in uživanju v naravi. To je tudi namen nove kolesarske poti. S kombinacijo lesa oz. desk smo želeli prikazati povezavo s splavarjenjem in splavi, ki so bili na Dravi v preteklosti glavni prepoznavni element.

Nova počivališča so zasnovana iz več elementov, ki omogočajo prilagajanje postavitve in opremljenosti počivališča glede na lokacijo, potrebe in prostor, ki je na voljo. Lahko so pokrita ali brez strehe.

S počivališči »DravaBike« sledimo avstrijskemu konceptu počivališč, ki smo ga nekoliko nadgradili in mu dodali slovenski pečat z logotipom DravaBike. Elementi omogočajo, da se lahko počivališče prilagaja potrebam posamezne lokacije in se vizualno vklapljajo tako v naravno kot bolj urbano okolje.

Pokrito kolesarsko počivališče »DravaBike« je sestavljeno iz enakih elementov kot nepokrito počivališče, le da ima dodano streho in zadnjo stranico. Ta stranica se lahko uporabi tudi za dodajanje informacijskih tabel. Pokrito kolesarsko počivališče vsebuje poleg strehe še stojala za kolo, klop in mizo. V bližini pokritega počivališče se umesti tudi koš »DravaBike«.

Ob počivališčih se lahko postavijo tudi informacijske table »DravaBike«, ki imajo lesene stebre ter jekleno vpetje z logotipom DravaBike.

Smernice za opremo in postavitev počivališč na Dravski kolesarski poti so bile izdelane na RRA Koroška, v letu 2018. V projektni skupini sta sodelovala Uroš Rozman in Aleš Rupreht.

Ob počivališčih se lahko postavijo tudi informacijske table »DravaBike«, ki imajo lesene stebre ter jekleno vpetje z logotipom DravaBike. Uporabljamo lahko 2 tipa informacijskih tabel. Na tabli se tako lahko prikazuje celotna etapa kolesarske poti ali zgolj odsek v posamezni občini. Podrobna navodila za oblikovanje informacijskih tabel »DravaBike« so predstavljena v Smernicah za oblikovanje in postavitev informacijskih tabel »DravaBike«.

Smernice za opremo in postavitev počivališč na Dravski kolesarski poti so bile izdelane na RRA Koroška, v letu 2018. V projektni skupini sta sodelovala Uroš Rozman in Aleš Rupreht.

Novica Gradnja

Urejanje servisne poti v Melju

Dravske elektrarne Maribor v sodelovanju z MO Maribor urejajo servisno pot po kroni nasipa v Melju v dolžini 900 m, kjer bo v letu 2021 preusmerjena tudi Dravska kolesarska pot. S tem se bodo kolesarji umaknili prometni državni cesti v Melju.

Novica Gradnja

Novosti na Dravski kolesarski poti

Kolesarji iz Slovenije in tujine lahko že nekaj časa kolesarijo po Dravski kolesarski poti, ki je že v celoti označena, v zadnjih letih pa potekajo tudi številna gradbena dela, da bi bila kolesarska pot kar najhitreje dokončana.

Novica Gradnja

​Občina Hajdina je na novo uredila del Dravske kolesarske poti

Občina Hajdina je pred kolesarsko sezono na novo uredila del makadamskega dela Dravske kolesarske poti v Slovenja vasi. Etapa Maribor – Ptuj po desnem bregu reke Drave ima tako v celoti kvalitetno urejeno makadamsko podlago.

Novica Gradnja

Gradnja kolesarskega podhoda

V občini Muta se je pričela gradnja kolesarskega podhoda na novem odseku Dravske kolesarske poti. Investitor je Direkcija RS za infrastrukturo. Z ureditvijo podhoda se bo zagotovilo varno vodenje kolesarjev pod prometno državno cesto.

Novica Gradnja

Gradnja v Radljah

V Občini Radlje ob Dravi se je med Zg. Vižingo in Vodnim parkom pričela gradnja novega odseka Dravske kolesarske poti v dolžini 1,5 km, katerega investitor je Direkcija RS za infrastrukturo.

Novica Gradnja

Gradnja mostu v Rušah

V Občini Ruše se na Dravski kolesarski poti zaključuje gradnja največjega premostitvenega objekta na relaciji Ruše – Bistrica ob Dravi. Kolesarska pot bo na tem odseku končana predvidoma do 30. 6. 2019.

Se že veselimo!

Novica Gradnja

Nadaljuje se gradnja skozi ruško občino

V Občini Ruše se zaključuje gradnja največjega premostitvenega objekta na 6 km dolgi trasi Dravske kolesarske poti med Rušami in Limbušem, katere investitor je Direkcija RS za infrastrukturo.

Novica Gradnja

Pričetek gradnje 1,5 km dolgega odseka v Občini Muta

V Občini Muta se je avgusta 2018 pričela gradnja 1,5 km dolgega odseka Dravske kolesarske poti med Spodnjo Muto in Tušem ter navezavo na Vuzeniški most. Glavni investitor projekta je Direkcija RS za infrastrukturo.

Novica Gradnja

Novih 900 m kolesarske poti v občini Podvelka

Občina Podvelka je v sodelovanju z Direkcijo RS za infrastrukturo v mesecu avgustu 2018 na novo uredila 900 m ločene asfaltirane kolesarske poti pri Breznu. Naveden odsek je del načrtovane nove Dravske kolesarske poti, ki bo potekala neposredno ob reki Dravi.

1 2 3